31 augusti 2012

VÄRLDENS TRÖTTASTE JULIA!

Sitter som en zombie här, och försöker skriva någge. Det går sådär kan vi väl säga. Är så sjukt trött så jag nästan gick i duschen med bhn på. Då är man trött.

Jobbet gick bra idag och det var galet mycket skitigare än jag trodde från början. Får inte säga så mycket mer än så eftersom jag har tystnadsplikt osv. Men jag kan i alla fall säga att efter 6 timmar så är den här lägenheten, en 2an, långt ifrån klar. He-rre-gud säger jag bara.

När jag kom hem från jobb var det bara att ställa sig och baka direkt. Jag har fått i uppdrag att baka lite till Milos dop :) Drömmarna är klara nu och emellan mera jobb imorgon och en akutresa till stan ska jag hinna baka lite cupcakes också. Hur ska nu detta sluta? Kanske lite sömn rätar upp det hela? Det tror jag. SNARK.

världens tröttaste Julia.

Inga kommentarer: