21 augusti 2012

SOMMARLOV FRÅN BLOGGVÄRLDEN

Under den här sommaren har jag ju inte vart så jättebra på att blogga, men det är ännu värre med att läsa andras bloggar. Har haft sommarlov från den delen av bloggvärlden tror jag bestämt för har nog inte läst bloggar på hela sommaren. Det märks, speciellt på fokis blogg där jag har 10½ sida med inlägg att lisa(hjälp!!)

Det är lite synd att man slackar med att läsa bloggar på sommaren egentligen. Speciellt familj och vänners bloggar eftersom man får läsa så mycket om deras vardag och vad dom har för sig. Pratar man inte så mycket annars så är bloggar i alla fall jättebra infokällor där man kan få läsa om allt kul dom gjort på semestern, hur vardagslivet är, och hur det är att börja jobba igen. Det är kul att läsa :)

Nu ska jag återgå till att läsa bloggar. Kan tänka mig att jag får sitta här ett tag. 

20 december 2011
Kamera: Nikon D3100

Inga kommentarer: