29 augusti 2012

RANDOM WEDNESDAY

Är det bara jag eller ha den här onsdagen gått fruktansvärt fort? Har vart en väldigt random dag också. Kombon gymma, städa bokhyllor, baka kex/knäckebröd, gå lång prommis med hunden och borsta hunden fri från valppäls känns inte så trolig att hända liksom. Allt på samma dag och så.

Vi får se vad morgondagen för med sig för kul :) Ska jobba nån dag innan helgen men jag måste få klartecken från en först. Hoppas på det klartecknet imorgon eller fredag för i helgen har jag fullt redan. Nå, det löser sig säkert det med. Här kommer tre instagram bilder från dagen! Av någon konstig anledning hade dagens bilder bara med mat att göra haha!

Bakade väldigt goda kex/knäckebröd idag! :) Väldigt möra och som mamma sa ''säkert jättegoda med brie på!'' 
Blev en väldigt mumsig omelett till middag sen. Och råa morötter. Åh vad det är gott!
Nu ska jag se om jag hitta nå bra skräckfilmer att ladda ner, sen tänker jag krypa under täcket och kast ett öga i boken. Kan hända att jag hinner somna före första meningen är läst ;)

Inga kommentarer: