15 augusti 2012

HAPPINESS ISN'T A DESTINATION, IT'S A JOURNEY

Fick faktiskt ganska mycket gjort i redigeringsväg idag! Nu är åtminstone en mapp färdig. Skönt! Och så har jag skrotat massa bilder som jag tydligen missat förut att va dåliga. Tur att jag kolla igen.

Kände mig så duktig efter dagen så efter middagen tog jag ledigt från photoscape och for med mamma till Höckbölsholmarna en sväng :) Riktigt skönt att gå runt där och titta. Oturligt nog hade min systemis slut på ström så fick släpa med andra kameran istället. Stort minus eftersom jag är så van med min nikon och tycker den tar mycket bättre bilder haha! Men det gick ganska bra ändå. Kossorna och fåren var på holmarna nu så hälsade på dom. Blev stångad, påpuffad, biten, nästan sparkad och halvt om halvt jagad av en gumse. Det är tur för honom att min knoge som han rev upp inte är sjuk och jävlig.

Medans jag kommer ihåg det nu så ska jag sätta kamerabatteriet på laddning och sen tänker jag krypa under täcket och glo Cityakuten tror jag :) Men först en liten mobilbild på mammisen och mig!

Inga kommentarer: