26 augusti 2012

THE ONLY PLACE THAT I WANNA BE IS WHERE YOU ARE

Det har definitivt inte känts som söndag idag, OCH till på det har det varit världens längsta dag. Typ. Så har det känts i alla fall. Som om den skulle va flera miljoner timmar lång. Men nu är den här dagen i alla fall snart slut och i skrivandets stund håller jag på och gör mig redo för sängen genom att smörja in ansiktet med lite blåbär/lavendeldoftande nattcréme! Kvällsrutin osv.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle ha en myshelg och bara läsa och grejer? Det gick ju sådär eftersom jag bara läste igår. Idag har systeryster med familj vart här en stund :) Kommer träffa dom i veckan igen då dom ska hämta en säng från faster. Jippi!

Hade aldrig fram kameran idag men här kommer två bilder på Milo från kräftskivan! Lilla grodskrutten! :')

Kamera: Nikon D3100

Inga kommentarer: