22 augusti 2012

DEN LÅNGA FÄRDEN TAR DIG ÅT ALLA HÅLL

Alla dagar hittills den här veckan har jag pysslat med nånting här hemma. Har jag inte bakat så har jag städat. Jag städade skåpet i gäst/lekrummet idag och det blev verkligen stor skillnad! Krävs väl ett besök av syskonbarnen så är det likadant igen ;)

Hursom så märker jag på kvällarna att jag gjort massa saker för jag är svinigt trött varje kväll! Det är en härlig känsla dock. Men nu efter tre dagar med hushållssysslor ska det bli skönt med en shoppingdag med mammsen imorgon :) Blir lite secondhand har vi tänkt. Sen så har Kappahl ganska OK REA just nu. -10€ på alla denim jeans. Så det ska vi kolla in också.

Men för att den här lilla flickan ska orka med shopping hela dagen imorgon så ska hon krypa ner mellan lakanen och söva ner sig med en liten bok nu. Godnatt finisar!

Kamera: Nikon D3100
Den här bilden är en utav mina absoluta favoriter! Älskar färgerna och ljuset. Den känns så somrig även fast den är tagen på hösten. Gillar när solen lyser igenom löven på träden. En utav de bästa grejerna att fota enligt mig :)

Inga kommentarer: