25 augusti 2012

ONE RESTLESS SUMMER WE FOUND LOVE GROWIN' WILD

Vart inte så mycket mera läsa idag. Blev cityakuten till kaffet och där fastnade jag (a). Har nu kollat klart säsong 5 och tänker bestämt hålla på säsong 6 länge innan jag börjar kolla. Åtminstone tills jag har beställt säsong 7 och 8.

Kvällen har spenderats åt att läsa läsa läsa, men i det här fallet var det bloggar jag läste. Äntligen är jag snart ikapp! 2 bloggar till fulla med inlägg sen är jag helt och hållet ikapp! Härligt! Har börjar läsa på den ena så borde inte vara så mycket kvar på den. Joke. Det är ungefär inlägg för 3 veckor som ligger olästa. Oj oj.

Ska fixa lite soffmys med jordgubbar och nötter nu! Antagligen framför lite QI eller days. Har massa såna avsnitt inspelade och osedda. Trevlig lördagskväll på er! Mys till det ordentligt nu :)

29.9.2011
Kamera: Nikon D3100

Inga kommentarer: