15 augusti 2012

BOR I PHOTOSCAPE OCH ANDAS REDIGERING

Arkivbild september 2011
Kamera: Nikon D3100
Har bestämt mig för att jag måste börja ta tag projektet redigera alla bilder som jag inte redigerat ännu. Har varit skit lat med det flera månader nu och det har resulterat i flera mappar med över 100 bilder i varje som inte är redigerade. Jag känner ångesten redan nu haha.

Det är massa grejer jag vart på nu i sommar bara, getadagen, vikingamarknad, röda kors marknad, midsommarfirande på bastö, grodfest, kräftskiva. Och bilderna från Paris är också långt ifrån färdigt redigerade. Och sen är det massa övriga bilder också, från fotorundor och grejer. Så nu har jag bestämt mig för att redigera lite alla dagar, då kanske man kommer igenom alla mappar så småningom. Man behöver ju inte redigera 200 bilder/dag, bara man redigerar åtminstone 2 så kommer man nog långt på det. Och nu medans jag redigerar så kommer jag ladda upp lite vart efter. Skriver så klart var och när bilderna är tagna. Och om jag inte använt mig av min Nikon D3100, så skriver jag det också.

Så det är bara att fortsätta nu. Har en lång väg kvar än.

Inga kommentarer: