08 augusti 2012

5 MINUTERS DOKTORBESÖK ÄR INTE ILLA.

Som jag nämnde tidigare: direkt kopplad och tid direkt nästa dag. Bra för att vara Ålands sjukvård. Men när doktorsbesöket endast tog 5 minuter, då visste jag inte riktigt vad jag skulle tro. 

Jag var och kollade upp ett födelsemärke som växt, men dom trodde inte det var någon fara. Sköterskan kollade först och sa ganska säkert att det inte var någon fara med det men hon hämtade ändå doktorn så hon fick titta på det med. Doktorn sa nog samma sak, men eftersom jag själv märkt att födelsemärket blivit större så sa doktorn att dom kan ta bort det åt mig ändå. Blev uppsatt på väntelistan så i höst nån gång ska jag dit och fixa bort det. 

Och japp, hela det där tog 5 minuter. Jag hann till och med handla och grejer på mattssons innan mamma slutade jobba.

Kände mig ungefär såhär efteråt. Gammal bild, men what the hell, det gillar vi :)

Det känns i huvudet just nu att jag inte hunnit dricka nå kaffe idag. Jag är nu en i gänget. En sån som måste få kaffe alla dagar för att inte få äcklig huvudvärk och sånt. Det är inte nådigt vad äcklig huvudvärk jag har just nu. Den gör liksom inte ont, men den ligger och gnager långt inne i hjärnan nån stans. Det är hemskt! Ska försöka mig på nått kapitel i min bok nu men som det känns nu kommer jag nog somna på tre röda. Fan va nice.

Inga kommentarer: