28 augusti 2012

HON STORMAR AV LYCKA, LYCKA OMKRING SIG

Av någon helst konstig anledning började jag sjunga på ''flickan från det blå'' när jag försökte komma på hur jag skulle börja det här inlägget. Men det var ju tydligen bra, att börja sjunga på den, för nu har jag ju fått början här!

Idag hade mamma ledig dag så har umgåtts med henne lite. Lunchat, fikat, röjt ur hennes bokhyllor lite. Typ det. Vi lagade rotmos till middag sen. Sjukt gott! Måste vara en av favoriträtterna :) Efter maten var mamma, pappa och jag och städade i förrådet lite. Grymt vad mycket skit det var där. En LSO låda full med skräp blev det, och då är vi inte ens klara ännu. Och parenteserna påstår att jag samlar på mig massa, man kan ju undra var jag fått det ifrån ;)

Fick bli en arkivbild från 2011 eftersom jag inte har en bild som relaterar till dagen och blablabla!
Kamera: Nikon D3100

Inga kommentarer: