24 augusti 2012

WE DRIFTED AWAY LIKE THE LEAVES IN THE FALL

26.9.2011. Fortfarande
Kamera: Nikon D3100
Ibland undrar man om det helt enkelt är meningen att kroppen ska bli trött och slut till kvällen, oavsett vad man gör. Har man flugit på som en talgoxe på lyckopiller, är man dödstrött på kvällen sen. Har man inte gjort ett piss på hela dagen, är man också dödstrött på kvällen. What's up with that?

Idag är en sån där dag då man inte gjort speciellt mycket men ändå är man äckligt trött. Var och gymmade 1 timme imorrse och sen resten av dagen har jag fixat med lite recept, och lallat runt mest. Pratat strunt med mamma som suttit framför symaskinen. Handlat, lagat go fredagsmiddag till familjen, och just nu har jag redigerat en hel hög bilder igen. Är fortfarande i mappen ''26.9.2011'' då jag inte redigerat så mycket den här veckan. Blir säkert bättre i helgen för då tänker jag ha en myshelg hemma med mig själv. Tror jag ska läsa. Massa. Och i pauserna mellan böckerna kanske jag hinner redigera en bild eller två. Det vet man aldrig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar verkligen din fina bilder :) puuuusssspååååduuuuuu

Jullan sa...

Åh tack vännen! :)
Saknar dig!! puuuusssssspåååååduuuuuuuuuuuu!!!!