03 augusti 2012

YOU ONLY LIVE ONCE UNLESS YOU'RE A CAT, LIKE ME.

Morning! Nog för att jag har varit uppe i två timmar redan och kollat på Jonathan Creek, men godmorgon i alla fall! Är vääldigt mysigt väder just nu(regn och åska!!)så det känns ganska OK att sitta i sängen under täcket än. Lovely morning indeed!

Om en timme kommer jag dock sitta på bussen in till stan. Ska till mammas jobb först och vänta på att hon får sluta, via och visa upp bilen eftersom mamma körde på rådjur igår, och efter det är det lite osäkert. Ska träffa min moster idag som jag inte träffat sen förra sommarn', men vet inte om det blir före eller efter middagen ännu. Mamma och jag äter hur som middag i stan. Är det sånt här väder blir nog Havtorn bra, annars kanske vi satsar på Ångbåtsbryggan :)

Ska gå och sno tillbaka min USB sladd till mobilen från brorsan nu och sen börja fixa mig så man inte behöver stressa i sista minuten sen. Puss!

mobilbilder gillar vi!

Inga kommentarer: