07 augusti 2012

''Han där katten har fyra armar.'' -Scott

Då var två dagar med Scott slut. Hans parenteser och syskon kom och hämtade han ikväll efter maten. Vi har haft två bra dagar, busungen och jag :) Även fast han ha längtat hem och saknat mamma och pappa och storasyrrorna, så har det gått bra och vi ha haft kul. Och busat mycket, framförallt. 

Idag när jag bakade knäckebröd ägde denna konversation rum.

Scott: vad e det i den där koppen? *pekar på saltskålen*
Jag: det är salt, jag ska ha det i knäckebrödet.
Scott: Jaha.
*efter en stund när han ser att jag sätter i salt i smeten*
Scott: du ha det i för att det ska lukta gott.

Precis det ja, haha! Det är så kul när han börjat prata mer och mer och tydligare och tydligare! Han är så sööt och det är så kul att lyssna på honom när han leker för sig själv med. Fasters ''äppöp''

Blir ingen bild idag för jag orkar helt enkelt inte leta fram nån. Inte ens nån mobilbild. Ska gå och kolla om mamma är vaken fortfarande så hon får utöva lite zonterapi på mig. Har så fruktansvärt ont i gallan. Sen blir det snarklådan för hela slanten. Godnatt!

Inga kommentarer: