27 augusti 2012

OPLANERAT KAN OCKSÅ VA KUL!

Blev en helt oplanerad tur till stan idag. Trodde inte jag skulle hinna med 11ans buss då jag hade tid på gymmet som slutade 10:00, så jag själv hade bestämt att jag inte skulle hinna till stan. Eller att jag skulle iddas gör mig tid heller. Men ja, det blev ändrat! I princip skenade hem från gymmet och på en halv timma hann jag duscha, fixa håret, välja kläder, packa väskan, ha jackan på vädring, spinna days, kolla ett recept på frosting till cupcakes, och packa ner lunchen. Kan säga att det var ganska skönt sen att sitta på bussen i lugn och ro, pusta ut och äta sin lunch haha.

Ärendet jag hade idag var att shoppa grejer till cupcakesen jag ska laga till Milos dop på söndag :) Måsta ha lite speciella grejer som inte finns på Getaboden. Bland annat pyntgelé.

Är så grymt trött just nu så lite instagrambilder får tala för resten av dagen. Godnatt!

Fick bli en random bild på slutet eftersom jag bara lagt upp 5 bilder på instagram idag haha!

Inga kommentarer: