23 augusti 2012

SHOPPINGDAG MED MAMMSEN!

Sådär då, då har jag både kommit hem från shoppingen, ätit och vart på promenad med vovven. Har varit borta i princip hela dagen så är ganska seg och trött just nu. Chillar banan framför datorn och försöker knåpa ihop en grej till nästa helg. Kryptiskt, jag vet.

Har haft en rolig och mysig dag med mamma :) Började med att hitta en parkering med utsikt över vattnet så vi kunde äta vår lunch först. Vi tog med lunch eftersom vi for hemifrån relativt tidigt. Drog till Kappahl sen och där hittade jag två bikiniöverdelar som jag blev kär i! 6€ för båda. Pinsamt billigt nästan haha! Mamma hittade också en bikiniöverdel + underkläder. 
 Var ner till Zko en sväng sen och köpte favorit duschcremen som doftar kaffebönor. Den är gudomlig! Efter det var det Tjäna som gällde. Där var vi i en timme och tittade på allt secondhand krafs. Var inte så mycket så var sådär ''wow'' som det var förra gången, men kom hem med en söt virkad bolero/kofta och fem böcker(oops)i alla fall! Mamma hade med sig två böcker därifrån.

Efter en sväng på S-market för lite matshopping(och nya hårsnoddar blev det också)drog vi vidare till Elgiganten innan vi for hem. Vi var och bytte kolsyretuben till sodastreamen + köpte två nya sodastream flaskor.

Och som avslutning på det här inlägget får det bli en bild på det jag shoppade! 

Inga kommentarer: