12 augusti 2012

KRÄFTSKIVA 11 AUGUSTI 2012

Ja om man inga ha tjockat i sig kräftor, räkor, kex och osta så det räcker ett år framöver nu så vet inte jag. Hade en grym dag/kväll på Bastö med hela gänget :) Satt fiint med kräftskiva!

Jocke och jag åkte dit med båten och några timmar senare satt vi alla runt bordet och sörplade och smaskade kräftor, skalade räkor och tryckte in kex och ost som om livet hängde på det. Typ haha. Kan ju ha någge med det att göra att man inte vart så hungrig idag ;) Och trött. Usch och fy vad trött man vart hela dagen. Hugaligen! Och då gick vi och la oss 02:30 redan. Nåja, man får väl sova ett helt år nu tills nästa kräftskiva, så man är övernaturligt superpigg då.


När Jocke och jag for hem sen fick vi en Sarah med oss också. Hon ska vara här två dagar nu och underhålla faster lite :) Bada har hon som önskemål, och så har jag lovat en film dag/kväll om det är dåligt väder någon av de här två dagarna. Funderar på picknick eller nått om det är jättefint väder. Hursom tror jag inte hon kommer åka härifrån och säga att hon inte gjort nått alls. För hitta på grejer att göra med syskonbarnen, det är jag lite proffs på ;)

Inga kommentarer: