26 augusti 2012

PRINCESS, QUEEN, EMPRESS

1. En bra och en dålig sak med dig själv?
Bra: Är väldigt hjälpsam, trevlig mot alla, sjuk envis när jag vet att jag har rätt, och så är jag bäst på att hitta på grejer med syskonbarnen! :D
Dålig: Har riktigt häftigt temperament när jag blir sur, ja och så är väl envisheten en lite dålig sak ibland med ;)

2. Var känner du dig trygg?
Var som helst med familjen runt om mig :) Trodde jag skulle få världens hemlängtan i vintras när jag var i Sälen, men hade både syster och en av bröderna med så det gick bra :) Vet att det kanske låter konstigt när man är 19 år, men jag har alltid vart den som hellre är hemma, och sover hemma. 
 När jag var i Paris med storebror och hans familj i Juni kändes det sjukt bra också, trivdes riktigt bra och hade hemlängtat de sista dagarna endast för att jag var sjukt trött efter allt spring på disneyland+att jag var förkyld med feber och grejer haha.

3. Om du var tvungen att gå runt i gult resten av livet eller inte klippa naglarna, vad hade du valt? 
Gult helt klart! Förhoppningsvis är det ljusgult för det gillar jag :)

4. Tre favorit låtar?
Vart jag än går-Stiftelsen, Härifrån-Stiftelsen, Lilla barn-Sarek.

5. Läsa böcker eller bloggar?
Både och. Men mest böcker då det är något jag verkligen älskar. Böcker, och att läsa!


 6. Pinsammaste som har hänt dig?
Det är väl ganska mycket det. Kommer inte på något specifikt just nu som hänt på senaste.

7. Senaste personen som fick en kram/puss av dig?
Kramades mamma med Nova vovven igår :')

8. Sover du helst ensam eller tillsammans med någon?
Ensam, tillsammans, spelar inte så stor roll. Det är dock möösigt när kattorna vill sova i sängen hela natten :)

9. Är du spara eller slösa? 
Spara! Har alltid vart så. Om jag samlar till något samlar jag mer pengar än vad jag behöver till just den grejen, just för att jag ska ha pengar kvar sen och inte behöva känna mig urfattig ;)

10. Din STÖRSTA dröm? 
Som alltid, roadtrip genom USA.

11. Föredrar du jeans eller mjukis?
Mjukis! Har väldigt gärna jeans då det är snyggt och så, men oj vad jag byter om till mjukisar snabbt när jag kommer hem om jag vart nånstans!
_______________________________________________________________________________________________________
Det var dom frågorna och svaren det! Lite tidsfördriv sådär bara. Nu ska jag just gå och laga en rabarberpaj för idag kommer systeryster med familj hit och myser lite :) Sen kommer Milo bli här en stund med oss medans systeryster, Ken och Felicia är iväg och äter en sväng! Kulkul!

Inga kommentarer: