31 augusti 2012

UPPE MED TUPPEN, NÄSTAN

Jag kunde ha vart uppe med tuppen idag, om jag skulle ha stigit upp kvart i 7 när jag vaknade. Men jag somnade om och sov 45 minuter innan det var dags att stiga upp. Lönt, jag vet.

Har just duschat och käkat lunch efter en svettig timme på gymmet. Härligt att sitta och softa i morgonrock såhär efteråt. Ska just börja packa min väska färdigt, hitta nå kläder att ha på mig, far och hämta lite grejer och sen kallar jobbet klockan 12. Ska inte va på jobbet och jobba idag, om vi säger som så. Är en nyrenoverad lägenhet som tillhör kommunen som ska städas så jag ska se om pappa kan hjälpa mig och hämta lite grejer från jobbet. Vill inte gå och släpa på dammsugare, mopp, hink, medel, trasor etc från jobbet till lägenheten. Inte för att det är långt emellan men i alla fall.

Ska bli lite nice faktiskt och få jobba i lite annan miljö :) Är ju så van med kommunkansliet och känner till varenda vrå där, men nu blir det lite nytt då. Trevlans. 
 Har lite press på mig också eftersom mamman till den personen som ska ha lägenheten är städerska så hon lär väl kolla lite hur bra städat det är. Bäst att man gör sitt allra bästa idag och jobbar hårdare än hårdast ;)

Random knas egopic som jag antagligen publicerat förut.

Inga kommentarer: