17 augusti 2012

JAG LÄSTE DINA TANKAR NÄR DU SÅG PÅ MIG OCH LOG

Dagens vill ha: nya kläder.
Dagens klädsel:
träningskläder.
Dagens smink: inget smink.
Dagens frisyr: Lockigt och snelugg :)
Dagens låt:
Stiftelsen-härifrån.
Dagens planer:
gymma, baka och redigera bilder, vilket jag gjort också.
Dagens drog:
musik, såklart.
Dagens längtan:
Milos dop :)
Dagens köp:
inget alls idag faktiskt.
Dagens humör:
glad, uppåt och lite flummig.
Dagens stora intryck: de där frågande, bedjande, ledsna blickarna som bara hundar kan ge.
Dagens middag: stekt lax och tomatröra i salladsblad. s-j-u-k-t gott! lika gott med tonfisk :)
Dagens nytta: gymma och baka matbröd.
Dagens njutning: när jag kollade på de två inspelade avsnitten av QI nu ikväll :)


Dagens tanke: hur kommer det sig att inget händer med kroppen hur mycket man än tränar och äter rätt?
Dagens låt jag nynnat på: Stiftelsen-härifrån.
Dagens misslyckade bak: Ja jag vet ju fortfarande inte hur brödet blev, men förhoppningsvis var det inte misslyckat!
Dagens tv tittande:
lite Rachel Ray vid lunchen idag, days till kaffet, två 30 minuters avsnitt QI ikväll, och så satt jag i Cityakuten skivan i dvdn och myste i vardagsrummet en stund också. Blev ovanligt mycket tv-tittande idag, men så kan det gå ibland!
Dagens väder: riktigt varmt och solig och härligt! :)
Dagens tacksamhet: att Nova är så tillgiven och gosiger så man aldrig behöver vara ensam på dagarna :)
Dagens skönhetsvård: clearasilskrubb +ansiktsvatten och nattcréme med doft av blåbär och lavendel. man känner sig sjukt fräsch efter det. försöker göra det varje kväll.
Dagens bästa besked: att fotbollen börjar först 14:00 imorgon så man får lite sovmorgon haha.
Dagens fegis: idag på gymmet när volymen plötsligt höjdes duktigt mycket, då kände jag mig inte så cool ett tag. det spökar på gymmet.
Dagens goda gärning: hängde upp tvätten som mamma bykte ikväll.

Inga kommentarer: