14 augusti 2012

LÄGG DIN HAND MOT MIN KIND OCH VISA MIG VÄGEN.

Som synes har jag ändrat lite på bloggen. Kände för att förnya lite och det fick helt enkelt bli en av favoritbilderna jag tagit med min mobil. Får se hur länge jag är nöjd haha. Bakgrunden/bakgrundsfärgen behöll jag eftersom jag inte tycker det blir snyggt med en plottrig bakgrund om man har ''starka'' bilder i headern. Det blir lätt för mycket då. Och roddigt. Min v-bild har jag dock bytt. Check it ---->

För övrigt så åkte Sarah hem idag. Hennes farfar kom och hämtade henne. Så hade en liten stund för mig själv innan mamma kom hem från jobb. Blev en promenad med hunden till butiken på den stunden. (okejdå, ett QI avsnitt också. Och kaffe. mhm!)

Ligger på sängen och lyssnar på takida just nu men tror jag ska bädda ner mig och kolla ett Cityakuten avsnitt eller två. Beställde hem säsong 5 och 6 förut och fick hem dom förra vecka så snacka om att jag drogar serien igen nu :) Härliga tider! Helt klart min favoritserie alla kategorier alltid hela tiden! Spelar ingen roll hur många nya serier det kommer, Cityakuten är alltid bäst. Har många favoritserier men mina kära doktorer kommer alltid i första hand. Vilken serie-tönt jag är :)

Bild på Sarah från hennes födelsedagskalas förra året :)
Kamera: Nikon D3100



Inga kommentarer: