01 september 2012

SOME PEOPLE FEEL THE RAIN, OTHERS JUST GET WET

Orkar inte ens tänka tanken på att leta upp en anna bild, så det fick bli min spökbild i le fönster jag tog på jobbet idag. För där, på jobbet, har jag vart 3 timmar idag och gnidigt och dammat och skurat. Får se om jag hinner det sista imorgon, har ju liksom grejer att göra redan.

Har också hunnit med en akutresa till stan med mammis för att handla doppresent. Jag beställde en doppresent till Milo men nu har inte den hunnit komma. Buhu, får ge den som julklapp istället! När vi hittade det vi sökte brummade vi hemåt igen.

Ikväll har jag lagat cupcakes till dopet. Ska stiga upp ultratidigt imorgon och laga frostingen och garnera så det står ut ur öronen. Men med en liten blick på klockan så är det bara några timmar dit. Har en morgontid på gymmet som jag tänkt klara av också. Vi får se hur det hela slutar. Kommer sova som en liten gris hela nästa vecka sen. Jag lovar.

Inga kommentarer: