29 september 2012

AZSDFJGHJEFVEFWQWEKFGR!

Fyfan och usch och blä vad jag är trött just nu! 5 timmars sömn, uppstigning 07:00, gymmet 08:30, barnvakt åt 3 busfrön, det sätter sina spår tydligen. Har också hunnit med att handla och laga god tacomiddag. Haft besök av mormor och morfar, bakat en paj, fikat. Ja det känns som om listan bara fortsätter och fortsätter. Just nu är brorsorna på Soltuna på getadraget middag så det gäller att utfodra barnen med kvällsmål nu, pyjamasera hela bunten och få dom att varva ner lite. Alla är grymt trötta.

Imorgon blir det förhoppningsvis lugnare. Ska på jobb senare också så känner att jag vill vara utvilad till det. Får se hur den planen går. Planen att gå och lägga sig ordentligt igår för att orka tidigt till gymmet gick i alla fall på skit då jag somna först 01:30. Jag är ingen bra planerare egentligen. Men man kan ju låtsas i alla fall.

En liten instagrambild från lekstunden ute idag. Nämnde inte den eftersom jag inte var ute länge innan jag började frysa så mycket så jag måsta in 
och värma mig under fleecefilten. Jag gillar hösten, men att frysa skulle jag klara mig utan.

Inga kommentarer: