17 september 2012

BROKEN WINGS NEED TIME TO HEAL BEFORE A HEART CAN FLY

Halvtaskig bild från skördefesten 2011
Kamera: Nikon D3100
Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva men känner att jag måste fylla ut med något nu när jag tydligen har världens bloggtorka. Känns som om jag vill variera mig lite och skriva om annat, tankar och djupa funderingar och så, och inte bara om livet och alla dagar i det.

Men jag antar att det får duga så länge. Att klottra ner lite om min dag och mitt liv. Tills jag kommer på bättre spår, och hittar inspirationen igen. Saknar den där inspirationen jag hade förut. Den då jag redan efter frukost kunde ha 5 ämnen i huvudet jag villa blogga om. Den ''förmågan'' är tydligen som bortblåst nu. Har inte haft den på länge. Får hoppas den kommer tillbaka snart i alla fall. 

Jag gillar att blogga och det blir bara jobbigt när man inte kommer på något intressant att skriva. Ska försöka klottra ner åtminstone två inlägg med nått bra imorgon. Eller kanske jag ska börja ha det så gräns alla dagar? Minst två inlägg /dag? Det kanske skulle va ganska bra. Även om ena inlägget bara är lite bilder, så är det ju bra det med. Det är ju mitt intresse, att fotografera. Så så får det nog bli nu. Förhoppningsvis ska/kan jag hålla det. Annars eldar jag upp alla mina böcker, knäcker dator mitt i itu, och ger bort min kamera till första bästa helt gratis.

Inga kommentarer: