30 september 2012

SÖNDAG


Vet egentligen inte vad jag ska skriva men som lite tidsfördriv måste jag klottra ner nått i alla fall. Känner mig lite mer på topp idag efter 8 timmars sömn inatt. Det behövdes. Dagen har vart väldigt seg och lång känns det som. Sån där jobbig söndag man inte vill ha.

Thomas och barnen är här fortfarande. Det var nån(Jocke och Thomas)som inte riktigt villa köra så tidigt idag. Undrar varför haha. Nå dom ska äta här i alla fall blev det bestämt, sen borde dom kunna köra.

För övrigt så är dagens stora BLÖH att jag måste och jobba ikväll. Känns ju lagom kul men som sagt, det måste ju göras. Får hoppas på att tiden går snabbt i alla fall så jag är hemma snabbt igen. Och med tanke på att det vart väldigt lite att städa/dammsuga och så på senaste, så kanske det är lika idag och då får jag fara hem snabbt. Man kan ju hoppas i alla fall.

Inga kommentarer: