21 september 2012

BAKA BAKA LITEN KAKA?

Godmorgon, till alla som just vaknat! Här har man vart vaken/uppe 4 timmar redan och hunnit med både frukost lunch och gym. Härliga tider! Nu är jag på väg till köket för att fortsätta baka. Ska försöka mig på en sorts kakor jag aldrig bakat förut. Det är köpekakor egentligen, och dom är Holländska så lite svårt att hitta nått vettigt recept. Kommer improvisera rejält och se hur det blir! Hoppas Jocke kommer hem ikväll för han är en av få som är expert på hur dom här kakorna ska smaka haha ;)

Nej, jag tänker inte säga vilka kakor det är. Jag är en fåntratt :) Nej men jag vill överraska brorsdottern på söndag med en av hennes favokakor så det är mest därför. Inte för att hon läser min blogg eller så, men nån annan kan ju göra det och skvallra ;) Här är en bild på kakpaketet som finns i butiken i alla fall. Den som läser den här bloggen, har ett tränat öga, och har ätit de här kakorna mycket ser nog vilka det är. Men kommentera inte isåfall! Behåll det för er själva och stäm in i mitt 'HiHi' som står på bilden :)

Inga kommentarer: