19 september 2012

MIN DAG I INSTAGRAMBILDER!

'Min dag i instagrambilder' får det bli idag eftersom jag inte orkar tänka längre än näsan räcker just nu. Idag har jag vart med om en galen busschaufför som körde som en riktig buse, shopping med mamma(present till äldsta systerdottern), riktigt god kycklingsallad på Havtorn, tårtdekorationsjakt som gick på skit, och så skön musik i bilen på väg hem. 

Låter ungefär som det mesta ha vart hemskt idag, men det har det inte! Har haft det riktigt mys :) och så hitta jag lite grejer jag blev nöjd med till tårtan sen. Nu återstår bara att se hur jag ska komponera ihop det hela. Hoppas verkligen det går som jag vill. Annars blir jag pms-ig. Rejält.

Känns som om ett bra avslut på den här dagen just nu består av fleecefilt och deckare. Den är stundvis riktigt spännande den där boken. När den känner för det, osv.

Inga kommentarer: