15 september 2012

BLOGGINSPIRATIONEN FLÖDAR! ELLER??

Ja här har man ju tydligen vart väldigt aktiv dom senaste dagarna. Var ju till och med mera aktiv här när jag låg däckad i förkylning haha. Av någon konstig anledning har jag inte haft en tanke på bloggen de senaste dagarna, förutom lite när man gått och lagt sig kanske. Och då orkar man aldrig blogga för man är helt slut för dagen.

I onsdags pysslade jag på här hemma i alla fall. Bakade bullar och fixade hemlagade köttbullar till middag till exempel. Var och jobbade på kvällen sen eftersom jag fick återbud i måndags när jag skulle ha jobbat. Det var något om nå styrelsemöte osv. 
 Både torsdag och fredag har mamma haft ledig dag så har umgåtts med henne och fixat massa här hemma. Bakat bröd, lagat äppelmos, frostat ur frysen. Igår var systeryster + svägerskan här med alla barnen också. Fikade och åt middag tillsammans och så. Trevligt :)

Och idag är det tydligen lördag igen. Veckorna går fort när man har roligt. Får se lite vad man hittar på idag. Betala räkningar måste jag göra i alla fall. Blöh. Roligare grejer kan man ju göra på en lördag ;)

Kamera: Nikon D3100
Fick bli en helt random bild nu bara för att fylla ut lite. Har inte haft tid att redigera mycket på sistone så fixade ihop den här lite snabbt.
Inte världens bästa, men det får duga nu!

Inga kommentarer: