20 september 2012

WHAT IF I DISAPPEAR, WILL YOU LOOK FOR ME?

Har vart himla pepp med bildredigerandet idag tydligen. Egentligen har jag inte redigerat såå många bilder, men tillräckligt för att göra lite blogginlägg av i alla fall. Det gillas :)

Vart grymt pysselsugen efter middagen idag så satt mig ner och lagade ett födelsedagskort till brorsdottern. Det är ju mycket roligare att ge och att få hemlagade kort! Blev ganska nöjd med utsidan, och insidan kunde jag inte göra ikväll eftersom glittret på framsidan måste torka först och så.

Imorgon är det äntligen dagen jag längtat efter jättelänge! Iiihihi! Så det är väl lika bra att kryp under täcket och somna så det fort kan bli fredag. Å andra sidan lär jag nog vara vaken när det byter från torsdag till fredag. Är mitt i ett kapitel i boken så jag måste läsa det klart! Spännande grejer osv. Godnatt filurer!

Kamera: Nikon D3100

Inga kommentarer: