02 september 2012

DOPDAG FÖR MILO ALFONS JULIUS!

Det var meningen att jag skulle skriva ett litet morgoninlägg här idag. Rubriken var ''kuckeliku'' innan jag ändra den just. Var stressigt mellan att laga frosting till cupcakesen, äta frukost, dricka kaffe och hinna till gymmet i tid. Men jag fixade det och jag hann med allt tillslut!

Idag var det då Milos dop så vi har vart i Lemland hela dagen. Nu är grodskrutten döpt och han fick namnet Milo Alfons Julius Mattsson. Tycker verkligen alla namnen är jättefina :) och dom klingar sådär bra som namn ska göra! Det ska rulla fram på tungan osv. Slut tjafsat om det! Här kommer lite mobilbilder från dagen. Sämst bilder och så, men har inte haft tid att lägga in bilderna i kameran ikväll. De kommer imorgon, jag lovar!

Det börjar kännas nu att man vart uppe och i farten sen 06:30. Blev bara en snabb middag när vi kom hem och sen var jag och jobba undan det sista i lägenheten. Så nu är den klar. Imorgon är jag ''tillbaka'' på vanliga jobbet igen och städar där. Som sagt har det vart kul med lite omväxling i arbetsmiljön så jag hoppas på lite mera sånt framöver :) Måste nog ta och tala med hans som vikarierar chefen nu. Eller extra stand-in chefen, han diggar jag. Kanske man skulle ta med sig en låda grodcupcakes imorgon till jobbet när jag är tillbaka med städmaterialet. Muta lite och så alltså. Det kan ju funka ;)

Inga kommentarer: