26 september 2012

WITH A DREAM IN MY EYE AND A PRAYER IN MY HEART

Vad heter du i andranamn? - Signe Helena.
Vad har du gjort idag? - Dammsugit både min och mammas dator, och pysslat.
Vad skulle du vilja göra just nu? - Saker som har med julstök att göra. Längtar efter julen.
Vad vill du ha just nu? - Vinter, snö och julafton!
Vad gjorde du förra helgen? -Bakade till Sarahs kalas, och umgicks med bror :)
Vad stod det i ditt senast skickade sms? -  ''Vi kan ju diskutera det imorgon... ;)''
Vad faller du för hos en kille/tjej? - Fina ögon, leendet, utstrålningen.
Vad är kärlek för dig? - Love means loving someone even when 
you don't feel like liking them that day.
Är du singel? - Yep.
Är du blyg? - Inte lika mycket som jag var förut.
Är du glad just nu? - Jodå. Det har vart en bra vecka hittills :)
Är du känslig? - Ganska så. Gråter till filmer, serier, böcker, musik, texter, allt typ.
När fick du senaste ett sms? - Idag.
När ska du gå och sova idag? - Är precis på väg efter det här.
När åt du senast? - 2 timmar sen typ.
Vem umgicks du med senast? - Satt i vardagsrummet med 

mamma och pappa just, räknas det?
Vem skrev senast sms åt dig? - Storebror :)
Vem saknar du? - Mormor och Morfar.
Vem drack du alkohol med senast? - Bästaste gänget på kräftskivan 

för drygt en månad sen! :)
Vem pussade dig senast? - Äldsta brorsdottern skulle jag tro, 

hon är mycket för hejdå-pussar.
Vem krama du senast? - Nova tror jag.
Vem vill du träffa just nu? - Alla släktingar vi träffar på julen! Kan ha nått att 

göra med att jag längtar efter julen haha :)
Vem ska du träffa imorgon? - Han där storebror som smsa mig idag.
Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Mamma.
Vilken film såg du senast? - Oj, har sett mest på serier på senaste. Såg 5 sekunder a

v The Boondock saints 2 igår så vi säger att det räknas.
Vilken låt har fastnat i ditt huvud? - Har gått och nynnat på Cabo San Lucas 

hela dagen så vi säger den.
Vilken/vilka årstid är den bästa? - Sommaren och Hösten.
Vilka två låtar betyder mest för dig? - Broken Bridges och Upstairs downtown.
Vilken film minns du från barndomen? - Lejonkungen. Det var brorsans 

och min favoritfilm och vi kunde se den flera gånger/dag. 
Idag kan hela familjen citera filmen rakt av.
Vilken månad fyller du år i? - April.
Har du varit utomlands? - Var till Paris i somras. Helt underbart!
Har du något husdjur? - Kattorna Ajax, Holly, Casper och Nelson. Hunden Nova.
________________________________________________________________________________
Eh ja, tidsfördriv eller vad kallas det? Inte för att jag behövde nå tidsfördriv just nu, men i alla fall. Nu ska jag krypa under täcket och läsa mig till söms. Godnatt muppar 'a)

Inga kommentarer: