03 september 2012

BILDER FRÅN MILOS DOP!

Vart inte så många och inte så bra bilder från dopet.
Man villa ju fokusera på dopet ordentligt och på riktigt och inte genom kameran osv. Men här är några bilder i alla fall :)

Prästen gullar lite med Milo före dopet börjar.
Storasyster fick den stora äran att hälla vattnet i ''dopfunten''
''Milo Alfons Julius Mattsson''
Trött Milo med sina föräldrar och gudföräldrar :)
Pappa Ken, Milo och Felicia :)
Milo med sina gudföräldrar Ted, Linda och Dan.
Grodcupcakes på grodskruttens fest!
Fyra generationer på mammas sida. Milo med mamma, mormor och gammelmormor :)
Fyra generationer på pappas sida. Milo med farmor, gammelmorfar och pappa.
Sådärja! Kom på först nu att jag lovat lite dopbilder så det var bara att sätta sig ner och fixa. Hade inte tänkt att jag skulle orka blogga alls idag, dels för att jag vart supertrött hela dagen och har början till förkylning, och dels för att jag inte gjort något värt att skriva ner. Inget intressant liksom.

Medans ni kollar bilderna i lugn och ro, tänker jag sova ett par timmar. Godnatt.

Inga kommentarer: