09 september 2012

WE ARE SHAPED BY THE LIGHT WE LET THROUGH US

Ni vet den där jobbiga ledsna känslan som kan svepa över en mitt i allt? Man blir pang boom deppig men vet inte varför. Den svepte just över mig. Jag har haft en bra helg hemma med familjen. Brorsan och jag har hittat ett nytt spel på mobilerna som är lite kul. Har spelat det både igår och idag. 
 Mamma och jag har tränat tillsammans, har vart med mamma och pappa nere vid stugan lite. Druckit vin/öl med bl.a brorsan och Anna. Som sagt, det har vart en bra och lugn helg. Men nu när jag satt här och rensade bland lite bilder och lyssnade på musik, svepte den där känslan över mig och jag blev jätteledsen. Ledsen över nått, jag har ingen aning om vad. Det känns lite konstigt det där, när det är något som nästans gör ont och riktigt känns i hjärtat men man har inte an susning om varför man mitt i allt blev så ledsen. Det kanske inte heller hjälper att lyssna på deppmusik, men nu gör jag det i alla fall haha.

Nå, förhoppningsvis har det gått över tills imorgon! Nu ska jag försöka sova en stund så jag orkar upp och gymma imorgon och sen busa med Ida hela dagen! :) Ni får ett litet kvällsordspråk också, bara för att jag gillart'!

Inga kommentarer: