30 september 2012

NÄR LIKSOM JOBBET INTE ÄR SÅ JOBBIGT MERA

En tanke slog mig just när jag satt och tänkte på jobbet i väntat på att reklamen ska ta slut. Jag har jobbat på kommunkansliet i 1½ år snart. Det känns sjukt. Tiden har verkligen gått snabbt. Lär antagligen vara kvar ett tag till eftersom jag trivs riktigt bra :)

Det är så bra nu när jag ändrat arbetstiderna lite. Det hinner inte bli lika mycket arbete att plöja igenom varje gång nu. Inte idag heller alltså. Efter middagen kramade jag syskonbarnen hejdå och for och jobba. Det gick ovanligt snabbt och smidigt. Måste dock dit imorgon också och fixa lite till då jag glömde lite grejer hemma. Men det tar vi då.

Ska glo klart på NCIS nu och sen blir det snarklådan. Imorgon är det måndag, en ny vecka och morgonträning igen. Lite skönt när det löper på som det ska.

Charmig bild från i somras när jag lånade brorsonens keps lite ;)

Inga kommentarer: