20 september 2012

I'LL SHARE SOME WISDOM WITH YOU.

Kamera: Nikon D3100
Det känns inte alls som torsdag idag. Egentligen har hela veckan vart konstig. I måndags kändes det som söndag för att brorsan hade en extra ledig dag så han stanna i Geta lite längre än vanligt :) Och idag känns det som typ lördag för att pappa är hemma och är sjuk. Jag är så van att va hemma ensam med djuren haha!

Har pysslat på i köket idag. Bakat två sorters kakor till brorsdotterns kalas på söndag. Blev chokladdrömmar, som hon önskade, och en annan sorts som jag liksom hitta på medans jag laga. Lite svårt att förklara men grunden är ett ''vanligt'' recept från 'Sju sorters kakor' och sen vart det lite egna påhitt efter det. Kul!

Annars så har jag just fikat och nu sitter jag och lyssnar på old school musik. Mattafix-Big city life. Längesen man lyssnade på den. Frida och jag digga sönder den förut, en av favolåtarna då :) Den är ganska skön att sitta och lyssna på egentligen. Har såna här dagar ibland, då vilka låtar som helst går att lyssna på. Ibland ska det va speciella för att man ska orka sitta och lyssna, men just funkar gamla klassiker också. Musik som musik, liksom :)

Inga kommentarer: