22 september 2012

MYSIGASTE HELGEN PÅ HELA HÖSTEN!

Har just lagt in alla bilder från gårdagen i datorn och nu ska dom undergå lite operation. Ehe, nej jag kollar inte alls för mycket på Cityakuten :)

Va så fint väder igår hela kvällen så fick faktiskt ganska många bra bilder! Idag är det ju dock inte så bra väder, regn och rusk :/ Men jag skulle ändå vilja fara på nån grej till den här skördefesten. Blev Bolstaholm och Pettas igår men en sväng till Karl-Ers och Marskogens lamm skulle man också kunna va. Får se vad dom säger här hemma. Men medans jag väntar på att dom ska vakna och ge besked, kan jag bjuda på två bilder på Bolstaholms kvarn och sen återgå till att redigera resten av bilderna. Blev 182 stycken var efter att jag radera alla suddiga och brusiga. Har att göra en liten stund nu med andra ord.

Kamera: Nikon D3100

Inga kommentarer: