06 september 2012

SNÖRVEL SNÖRVEL, HOST HOST!

Det är lite sådär med bloggandet nu när jag ligger däckad i förkylning. Har haft stegring hela dagen. Halsont har jag inte mera, men både täppt och snörvlig i näsan är jag. Och det resulterar såklart i hosta för att få bort allt äcklig slem i halsen. Ännu mera trevlig info. Nu hoppas jag verkligen att ni antecknar.

Fick besök av kusin Björn och hans flickvän ikväll, som jag inte träffat på ganska exakt ett år. Vi fikade och pratade en stund innan dom drog vidare till mormor och morfar. En trevlig liten överraskning var det att dom kom förbi här :)
 Efter det följde jag med mamma till skogen för att leta svamp. Har inte vart ute i friska luften på några dagar så tänkte att jag kunna behöva det. Det kändes när vi kom hem att jag ansträngt mig. Helt slut nu. Men vi kom hem med lite svamp i alla fall. Tillräckligt för att laga en mumsig svampsoppa imorgon. 


Slänger väl in en väldigt suddig och kornig mobilbild på den stooora fiiina kantarellen jag hittade ikväll! Bara för att göra inlägget mindre tråkigt osv.

Inga kommentarer: