25 september 2012

THINK POSITIVE AND CHOOSE TO BE HAPPY

Jaha, så har en till dag gått. Som synes har jag bara bloggat bilder idag eftersom jag känner att jag ligger efter med en hel del bilder. Man kommer tydligen aldrig ikapp.

Min dag har gått åt till att gymma, baka knäckebröd och skriva en lista på böcker jag måste köpa. Och ikväll var mamma, Nova och jag i skogen och plockade svamp. Hittade lite i alla fall så gottigott med smörstekta kantareller till lunchen imorgon :)

Ska försöka slita mig från datorn nu. Har suttit ett bra tag och kollat på klipp från Locked & Loaded konserten förra året. Usch vad jag saknar det! Vill tillbaka! Så det är lika bra att man slutar titta nu, så man inte saknar ihjäl sig och så. Dock känns det inte som om sängen och boken är ett bra substitut mot kobojsaren i klippen. I-landsproblem? haha.

Kamera: Nikon D3100
Fick bli en helt random bild nu som inte relaterar till texten överhuvudtaget. Men det blir mindre tomt såhär. Osv.

Inga kommentarer: