11 september 2012

ÅKA BUSS LIKE A SIR!

Orkade inte blogga igår kväll sen så dissade allt som heter 'blogg' rejält. Ganska skönt. Var ju med Ida hela dagen och vi hade sjukt nice dag! Hängde hemma hos henne först och sen var vi en vända till stan. Kollade lite butiker, bara hängde och snackade och skrattade! :) Mötte upp mamma på sparhallen sen och handlade lite maat sen var Idas och min dag slut.

Snart ska jag ta mitt pick och pack och traska iväg till bussen. Ska möta mamma på bp och sen tutar vi till systeryster i Lemland. Vi ska va med Felicia och Milo medans syster är på föräldramöte till Felicias skola. Egentligen behövde inte jag följa med men en kväll med 2 av syskonbarnen, varav en är bäääbis kan man ju bara inte dissa :) Skulle jag inte behöva åka buss halva biten skulle allt va ännu bättre haha. Har aldrig haft något emot att åka buss egentligen, tycker det bara är skönt och sitta med musiken i lurarna och bara hänga med men blir det alltför ofta kanske det inte är så kul längre. Nu är det ju dock bara 2 dagar i rad men i alla fall. Tror inte jag ska åka mer buss den här veckan i alla fall ;)

Nu är det nog dags att dra sig ifrån det här datorskrället. Måste ladda kaffemuggen också så jag har något gott på bussen. Until we write again.

Eftersom man ser lite av min outfit kan vi väl rodda ner lite info om det också, bara för att.
Tröja-mamma som stickat<3>
Shorts-H&M
Leggings-H&M

Inga kommentarer: