31 augusti 2010

Sjukling

Funderar på hur det ska gå och sova när det bara rinner ur näsan hela tiden..Jag snyter mig typ var femte sekund och ändå är det lika mycket kvar där uppe i snorhornet. Börjar också bli sådär öm runt näsan som man blir när man gnider näsduk där alldeles för mycket. Det ömma i halsen har minskat lite och nu kittlas det ännu mera och är jätte strävt, förkylningssträvt. Jag kan vara förkyld bara jag inte behöver ha ont i halsen och vara täppt i näsan. Det hatar jag mest av allt, när man inte kan äta för att det gör ont i halsen och för att man inte får luft medans man tuggar. Kan säga att man inte är så speciellt vacker när man försöker tugga och andas ur munnen samtidigt + att man ska svälja ner den där nedrans maten fast halsen säger ifrån. Ja, man förstår i alla fall varför kilona rasar när man är sjuk...

Inga kommentarer: