05 augusti 2010

He's just not that into you

Eller dumpad som den så vackert heter på svenska. Det är inte ens ett dugg lika..anyways, nu har jag sett den och den var ganska så grym. Men måste nog se den en gång till så jag lär mig alla kill och tjej knep som de pratar om haha. Det var ett par där som höll på och bygga hus och när jag såg det fick jag ett så starkt behov av att spela The sims 2 djurliv, så spelade det dirren när filmen var slut. Det tar ungefär 1½-2 timmar innan man tröttnar på de spelet och vill göra något annat. I detta fall blev det ett Smallville avsnitt, ett spännande sådant.

Nu ska jag platta och fixa håret lite och sen bär det av till boden och handla lite ingredienser till morgondagens bakning, det är ju röda kors marknad på lördag. Och nej, jag är inte en sån som måste fixa håret i flera timmar eller sminka mig tills jag ser ut som en barbie, innan jag går till butiken. Men jag plattade aldrig mitt hår efter duschen igår så det ser ut som 'hej kom och hjälp mig' just nu. Ska nog dra på mig ett par byxor också för jag vill inte visa mina lurviga ben för hela byn, för jag tänker inte bli en sån som rakar benen för att fara och handla.

Inga kommentarer: