20 augusti 2010

Me like

Ärligt talat så har jag inte badat bastu på flera år och jag vet inte riktigt varför egentligen. Jag hade i alla fall glömt hur underbart skönt det är. Jag hade verkligen mysigt i bastun med mitt stora glas med Bonaqua hallon och massa musik. Ett av de bästa ställena att lyssna på musik på, bastun. Så grymt härligt! Före jag gick i bastun så rengjorde jag ansiktet med Clerasil, i bastun rakade jag benen, när jag kom ut ur bastun satt jag på ansiktsmask som skulle vara på i 15 minuter. Efter de 15 minuterna tvättade jag bort masken, duschade och efter duschen smörjade jag in mig med Dove beauty cream med gurka och grönt te, doftar underbart!

Till på det att jag har myst ikväll så har jag varit duktig och plockat in alla kläder i garderoben, de låg typ överallt. Har också kollat på Harry Potter and the half blood prince med bror och ätit massa froyo(frozen yogurt). Harry Potter var skit bra och nu vill man bara se nästa, som kommer ut i Oktober. Och när vi ändå är inne på filmer, tänker ladda ner fetaste romantiska filmen och titta på. Vilken det är? Det vet jag inte ännu, men hoppas på att hitta den i alla fall.

Inga kommentarer: