17 augusti 2010

Night at the museum with the Jonas Brothers

Har sett Night at the Museum 1&2 igen, efter sisådär ett år kanske, och är det bara jag eller är 45-åriga Ben Stiller otroligt stilig och snygg? Han ser väldigt gosig och kramgo ut tycker jag, speciellt i Night at the museum. Inte skulle det ju skada att kram han ellerhur?Det jag inte vetat om Night at the museum 2 förut är att Jonas Brothers är med. De gör rösterna till de tre staty änglarna som börjar sjunga för Larry(Ben Stiller) och Amelia(Amy Adams) vid fontänen. Jag blev helt fullt och totalt förälskad i deras version av 'My heart will go On'. Men vad jag har förstått hittills så har de inte spelat in någon version av den ännu. Snälla gör det JB, era röster är underbara i just den låten!

1 kommentar:

aina sa...

sv: ja, men jag kollade lite bilder på fb så hittade jag den :D <3