10 augusti 2010

Dressed for success

Usch vad det är svårt! Sitter och kollar på H&M, Gina Tricot, Nelly och Vero Moda efter en klänning jag kan ha på syrrans bröllop och det är sjukt svårt att hitta en bra. På Nelly och Vero Moda är det nästan för dyrt, men Vero Moda är lite billigare än Nelly. På Nelly har dom klänningar för 60€ och 146€, no freaking way! Försöker hålla mig under 30€ i alla fall, då går mamma med på det också. Dock har de sjukt snygga klänningar på alla sidor jag är inne på så ni förstår mitt dilemma. Och sen är det där med färgen också, vitt får man ju inte ha enligt tradition(även fast syrran inte kommer bära vitt)och svart eller mörkgrått vill jag inte ha för det är så tråkigt. Ljusrosa/puderrosa skulle vara fint eller leopard färgat/mönstrat. När jag sen hittat en klänning så skulle jag behöva leta skor också, tror det blir läderbiten, Zko och Magique någon dag. Nu ska jag fortsätta leta efter den perfekta klänningen. Har hittat två stycken som var billiga och snygga, frågan är om de duger för mig när jag kollar på dom imorgon igen ;)

Inga kommentarer: