12 augusti 2010

Angels and Demons

Efter nästan ett år är den fortfarande lika bra. Även fast jag favoriserar The Da Vinci Code lite så är ändå Angels and Demons en riktigt bra film. Och att Tom Hanks är med gör det hela ännu bättre, älskar honom! Han har så många grymma filmer; Forrest Gump, The Green Mile, Sleepless in Seattle, Philadelphia och Saving Private Ryan för att nämna några. Mina favoriter är Forrest Gump, The Green Mile och såklart The Da Vinci Code och Angels and Demons. Längtar så efter The Lost Symbol som kommer ut 2012, det känns dock som en hel evighet. Men boken finns ute så den ska läsas så fort som möjligt, och så tar jag nog mig en sväng i Paris och Vatikanstaten i form av att läsa The Da Vinci Code och Angels and Demons en gång till. Jag vill jag vill jag vill!Paris-Louvren + Robert Langdon/Tom Hanks + Sophie Neveu/Audrey Tautou =
The Da Vinci Code
Vatikanstaten + Robert Langdon/Tom Hanks + Vittoria Vetra/Ayelet Zurer =
Angels and Demons

Inga kommentarer: