01 augusti 2010

Step up

Hade en grymt härlig kväll igår! Började med lite tacos hos Aina, massa gott. Sen var vi en sväng på ''kräftskiva'' innan vi fortsatte mot stan. Lyssnade på Sean Banan på rock off, inte så wow som en avslutningskväll på rock off borde vara. Vi for hem ganska tidigt, hem till mig då alltså och spelade Buzz på ps2. Vi hade Emma och Axel med oss också men de stack 00:00. Efter det sjöng Ida, Aina och jag singstar hela natten lång. Våra tolkningar av Elvis Presley-Blue Suede Shoes, Tom Jones-It's not unusual och John Lennon-Imagine var klockrena! Usch vad kul vi hade, måste definitivt göras om någon gång!

Har bara tagit det lugnt idag. Steg upp typ 12:00, åt lite frukost, kollade på Step up och sen somnade jag igen. Nu ska jag fortsätta med att ta det lugnt och glo på step up 2 the streets. Ni vet var ni har mig ikväll.

Inga kommentarer: