08 augusti 2010

23

Igår blev det inte mycket skrivet. Var på Röda kors marknad och när jag kom och hade ätit middag så somna jag usch vad skönt det var. Hela dagen på marknaden gick jag och tänkte på ''The number 23''. Jag såg det flera gånger på väg in till stan och under dagen när jag fick en stund över så satt jag mig ner och räknade lite med mamma och pappas namn, efternamn, mammas flicknamn och farmors flicknamn, alla blev 23..Det är galet! En del säger att det bara är en siffra/ett nummer men jag tror att det ligger något i det hela att 23 är ett/en speciell(t) nummer/siffra. Har just kollat på lite ''fakta om siffran 23'' videos på youtube, typ massa intressant. Kom också på att de säger i filmen 'The number 23'' att vi människor har 46 kromosomer i kroppen, 23 från var förälder. Några andra saker är att, som jag skrev igår, att W är 23de bokstaven i alfabetet, W är under 2an och 3an på tangentbordet och W har tre ''piggar'' uppåt och 2 ner..usch, man nästan rös när man kolla på youtube. Jag satt handen för munnen och ögonen blev stora som tefat flera gånger.

När jag ändå är igång med massa sånt här så kom jag på det här:
Är det inte konstigt att datumet för terroristattacken mot World trade center (9/11) blir larmcentralens nummer, 911...

Just det!

Inga kommentarer: