10 augusti 2010

Grekisk pasta med fetaost

Jag älskar att laga mat och att testa på nya saker. Idag blir det dock en favorit i repris. Nämligen otroligt underbart god Grekisk pasta med fetaost. Det bara vattnas i munnen när jag tänker på det. Jag riktigt längtar efter att få äta det. En annan sak jag längtar till är att flytta hemifrån och få laga precis vad man vill alla dagar. Experimentera med ingredienser och recept, lära sina barn att man måste smaka på allt och lära dom att tycka om att vara i köket. Vilka framtidsplaner jag har va? Men jag har sett på Cheaper by the dozen 1&2 och de har 12 ungar och lyckas med att få mat på bordet, få ungarna till skola och dagis, ha lyckade karriärer och göra saker med familjen. So what att det bara är på film, jag ska lyckas med det när jag skaffar familj med.
You'll see.


Dax att dra sig till boden och handla alla ingredienser. En till sak jag längtar till när jag flyttar hemifrån, att få fara och handla och köpa precis vad jag vill. Vilka visioner.

Inga kommentarer: