19 augusti 2010

Axxell

I våras gjorde jag klart mina religionskurser som jag studerade på distans från Axxell i Esbo. Det gick grymt bra i båda kurserna men när kurserna var slut så hände inte så mycket mera. Jag var beredd på att få ett intyg eller liknande på att man har gjort kurserna. Jag skickade just iväg ett mail och frågade så får se lite när jag får svar. Har börjat kolla på nya kurser men vill inte beställa nya när jag inte vet om man får intyg eller inte. Känns inte så lönt att sitta och göra massa kurser när man inte får intyg eller studiepoäng. Är isåfall lite sugen på att ta 4 kurser i år eftersom två inte kändes som att man pluggade på riktigt. Är sugen på att ta kurserna Buddhismen, Hinduismen, Working English-Hur man använder engelska i jobbsituationer, möten och förhandlingar, och Känn dig själv-en grundkurs i psykologi. Två kurser kostar ungefär 60€ så fyra kurser blir väl ganska dyrt, men det är ju värt det. Eller ja, det är väl värt det om man får intyg på kurserna.

Inga kommentarer: