29 augusti 2010

Loppis

Idag begav sig Ida, Aina och jag iväg på loppis i Björsby. Det var verkligen en stor besvikelse, kändes inte som en loppis direkt. På en annan loppis, en i Södersunda, så köpte jag världens sötaste Martiniglas! Den loppisen kändes definitivt mera som en loppis, den var lite mysig faktiskt. Vi var också en sväng in till stan, där jag köpte ett halsband på Kappahl, och sen vidare till Eckerö till två till loppisar. Men dom var inte heller som riktiga loppisar. På båda de loppisarna så var det lixom ingen som stod och tog betalt, man fick lägga pengarna i en burk/kassa istället. De höll vi alla med om att kändes ganska oseriöst.

Vi for ungefär 11:00 imorrse och kom hem runt 16:30 tiden, så har varit borta hela dagen. Nu är jag mega trött så ska fördriva tiden med att redigera bilder och städa mitt rum tills Bones börjar. Efter Bones blir det nog att nanna kudden, skönt!

Inga kommentarer: