28 augusti 2010

What?!

För två nätter sen drömde jag att jag blev jagad av en ko. Det var en han och såg ut som Mamma mu. Jag hade en videkiss nacka som hjälpte mig. En videkiss nacka ser ut som en människa men kan förvandla sig till en liten lurvboll som ser ut som en videkiss, och flyga kan dom också. Jag har drömt många gånger att jag blir jagad, inte av en ko dock, och jag tycker det ät skit spännande. Även fast det är läskigt så får man ändå en adrenalinkick, i drömmen alltså. Och ja..fråga mig inte var jag får pojk kor(för det heter ju inte tjur då...)och videkiss nackor ifrån....

Senaste natten drömde jag om de i Sabrina tonårshäxan. Kommer inte ihåg vad vi alla gjorde men Sabrina, Zelda, Hilda och Salem var där i alla fall. Imorrse drömde jag att jag träffade massa ester, läste på skyltar och sen vart jag hemskjutsad av tre est-killar. När jag kom hem tog en häxa mig och förde mig till ett förråd här i granngården. Häxan hade tagit mamma också men hon var inne i en lägenhet. Innan häxan stängde dörren till förrådet så skratta hon och sa att hon låste in mig. När hon var halvvägs till lägenhet slog jag up dörren, som då inte var låst, och gjorde några snygga ninja moves och sen var häxan borta.

Tror jag kollar för mycket på övernaturliga tv-serier som Smallville, Ghost Whisperer och Sabrina tonårshäxan. Och igen så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta...

Inga kommentarer: